1. Přihlášky k účasti na semináři:
Vždy je nutno před účastí na akci vyplnit a odeslat Přihlášku na webu www.pragoreal.cz, a to i v případě platby v hotovosti na místě. Smluvní vztah vzniká odesláním vyplněné přihlášky a uhrazením účastnického poplatku. Závazná přihláška bude považována za souhlas s podmínkami, organizací a cenou účastnického poplatku za akci.2. Úhrada semináře a potvrzení o úhradě
Společnost PRAGOREAL vzdělávání, s.r.o., je plátcem DPH. Daňový doklad vyhotovíme a v pdf souboru zašleme na základě řádně vyplněné závazné přihlášky.a) faktura se splatností / bude zaslána nejpozději v den konání akce, dodržet termín splatnosti)
3. Stornovací podmínky
U prezenčních seminářů nám zrušením účasti těsně před konáním akce nebo dokonce nedostavením se bez omluvy nám vznikají u prezenčních seminářů náklady v podobě tisku materiálů, zajištěním občerstvení atd. Uvítáme, pokud tyto skutečnosti budete respektovat a svou neúčast( či snížení počtu účastníků) nám včas oznámíte. Neúčast/vysílání náhradníka je možno zrušit telefonicky/e-mailem. Pokud již máte uhrazeno, účastnický poplatek nevracíme, pokud neúčast oznámíte později než 2 dny před konáním akce. U webináře Vám bude fakturována částka 500 Kč za materiál, pokud neúčast oznámíte ( nebo zjistíme po odvysílání) až po obdržení materiálů na váš e-mail. ( zároveň je možné v případě zájmu si obvykle materiál zakoupit za tuto stejnou částku). Děkujeme za pochopení
4. Zahájení semináře - doba registrace:
U prezenčního semináře probíhá registrace účastníků již 30 minut před zahájením semináře, prosíme účastníky o včasný příchod, aby byla zajištěna plynulost registrace. U webináře prosíme o vstup do vysílání cca 15 minut před zahájením webináře a následování individuálních pokynů organizátora/lektora ohledně vypnutí mikrofonu či ne/vypnutí kamery.
5. Zrušení akce pořadatelem a ukončení příjmu přihlášek
Pokud dojde ke zrušení akce nebo jiné změně, budou účastníci neprodleně informováni na e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce a požádání o potvrzení přijetí této zprávy (pokud k tomuto nedojde, pracovníci PragoREALu se jej pokusí kontaktovat telefonicky/SMS). Došlé platby budou postupně navráceny v plné výši nebo po souhlasu klienta ponechány pro úhradu příští klientem požadované akce.
Důvodem zrušení semináře může být nečekané zrušení spolupráce ze strany lektora (nemoc)
a nenalezení jeho adekvátní náhrady, dále nenaplnění limitního počtu účastníků. Taková akce bude na webu ponechána do uplynutí plánovaného termínu a označena nápisem ZRUŠENO.
Pokud již nebude možno se na prezenční seminář přihlásit z kapacitních důvodů rezervovaného sálu, označíme nápisem OBSAZENO. U webinářů v tuto chvíli není kapacita omezena.
6. Závěrečná ustanovení
Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů zákazníka, který je fyzickou osobou,
je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů.
Identifikační a kontaktní údaje klienta (jméno, příjmení,
adresa, zaměstnavatel, email, telefon) jsou zpracovávány za účelem zasílání
obchodních nabídek souvisejících s jejich udělením souhlasu/ předchozí účastí na seminářích v minulých letech. Společnost tyto údaje nikam nepředává, v
případě nespokojenosti s vyřízením žádostí má klient právo vznést námitku proti
tomuto zpracování a případně se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Projeví-li zákazník zájem informovat se o zpracování svých osobních údajů, je
mu společnost Pragoreal vzdělávání s.r.o. povinna tuto informaci poskytnout.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.9.2024