ONLINE Cestovní náhrady v roce 2024

Objednávka semináře

Přihláška na seminář VS 200324
ONLINE Cestovní náhrady v roce 2024
který se koná 20.3.2024, 8:30-12:30 - POZOR DŘÍVEJŠÍ START hodin
Místo konání: ONLINE
Na který se přihlašuje

Firma / fyz. osoba:
Daňová adresa a kontakt:
 

Účastnický POPLATEK ve výši 2000,- / osobu vč. DPH uhradím
fakturou se splatností (obdržím nejpozději v den konání akce; dodržím termín splatnosti),
bankovním převodem (platební pokyny mi přijdou obratem po odeslání přihlášky; uhradím nejpozději 3 dny před konáním akce, jinak mi bude zaslána fa se splatn.),
v hotovosti na místě (u prezenční akce; bude vystaven paragon)

Potřebuji uvést do zálohové/zúčtovací faktury/daňového dokladu o úhradě
číslo naší interní objednávky (číslo objednávky uvedu do Poznámky, případně sdělím, že oznámím později e-mailem)


Po vyplnění a odeslání této Přihlášky vám bude automaticky vygenerován a zaslán potvrzovací e-mail s veškerými potřebnými informacemi k semináři/webináři a pokyny k jeho úhradě. Uschovejte si jej prosím tedy pro Vaše pozdější potřeby.

  Souhlasíme s níže uvedenými podmínkami* účasti na semináři a dále bereme na vědomí, že naše identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, zaměstnavatel, email, telefon) jsou zpracovávány za účelem zasílání obchodních nabídek souvisejících s činnostmi společnosti PragoREAL. Společnost tyto údaje nikam nepředává, v případě nespokojenosti máme právo vznést námitku proti tomuto zpracování a případně se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.




* Smluvní podmínky a organizační informace k seminářům/webinářům (dále jen akcím):

1. Přihlášky k účasti:
Vždy je nutno před účastí na akci vyplnit a odeslat Přihlášku na webu www.pragoreal.cz. Smluvní vztah vzniká odesláním vyplněné přihlášky a uhrazením účastnického poplatku. Závazná přihláška bude považována za souhlas s podmínkami, organizací a cenou účastnického poplatku za akci.
Došlé přihlášky osobně postupně evidujeme, ale již nepotvrzujeme – po odeslání Přihlášky vám přijde automaticky vygenerovaný e-mail s veškerými potřebnými pokyny pro účast a platbu. Pokud nepřijde, chybně jste vyplnili svou e-mailovou adresu – vaše přihláška se nám sice zobrazí, ale vám potvrzení nebude automaticky odesláno. Pouze pokud si špatné e-mailové adresy všimneme, potvrdíme obratem osobně (e-mailem).

2. Úhrada účasti na akci a potvrzení o úhradě:
Společnost PRAGOREAL vzdělávání, s.r.o., je plátcem DPH. Daňový doklad vyhotovíme a v pdf souboru zašleme na základě řádně vyplněné závazné přihlášky.
a) faktura se splatností (bude zaslána nejpozději v den konání akce; dodržet termín splatnosti),
b) bankovní převod (uhradit nejpozději 3 dny před konáním akce, jinak bude zaslána fa se splatn.),
c) hotovost na místě (prezenční akce; bude vystaven paragon),
d) zálohová faktura (zažádat s předstihem, dodržet termín splatnosti).

3. Stornovací podmínky:
U prezenčního semináře nám zrušením účasti těsně před konáním akce nebo dokonce nedostavením se bez omluvy vznikají náklady v podobě tisku materiálů, zajištěním občerstvení atd. Uvítáme, pokud tyto skutečnosti budete respektovat a svou neúčast (či snížení počtu účastníků) nám včas oznámíte. Neúčast/vyslání náhradníka je možno oznámit telefonicky/e-mailem. Pokud již máte hrazeno, účastnický poplatek nevracíme, pokud neúčast oznámíte později než 2 dny před konáním akce. U webináře Vám bude fakturována částka 500,- za materiál, pokud neúčast oznámíte (nebo zjistíme po odvysílání) až po obdržení materiálů od lektora e-mailem. (Zároveň se tak lze domluvit i předem, pokud víte, že se nemůžete zúčastnit, ale o materiál stojíte, tak si jej takto „zakoupíte“). Děkujeme za pochopení.

4. Zahájení akce:
U prezenčního semináře probíhá registrace účastníků již 30 minut před zahájením, prosíme účastníky o včasný příchod, aby byla zajištěna plynulost registrace. U webináře prosíme o vstup do vysílání cca 15 minut před zahájením a následování individuálních pokynů organizátora/lektora ohledně vypnutí mikrofonu a ne/vypnutí kamery.

5. Zrušení semináře a ukončení příjmu přihlášek
Pokud dojde ke zrušení akce, účastníci budou neprodleně informováni na e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce a požádáni o potvrzení přijetí této zprávy z jejich strany (pokud k tomuto nedojde, pracovníci PragoREALu se jej pokusí kontaktovat i telefonicky/SMS). Došlé platby budou postupně navráceny nebo po souhlasu klienta ponechány pro úhradu příští klientem požadované akce.
Důvodem zrušení akce může být např. nečekané zrušení spolupráce ze strany lektora (nemoc) a nenalezení jeho adekvátní náhrady, dále nenaplnění limitního počtu účastníků. Taková akce bude na webu ponechána do uplynutí plánovaného termínu a značena nápisem ZRUŠENO.
Pokud již nebude možno se na prezenční seminář přihlásit z kapacitních důvodů rezervovaného sálu (a nerealizovatelného přesunu do větších prostor), označíme nápisem OBSAZENO. U webinářů v tuto chvíli není kapacita omezena.